LADEN

FAQ / Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij, neem dan per mail contact met ons op. Wij proberen uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Algemeen

Hoe werkt Fiftytables?
Op de pagina About kunt u meer lezen over Fiftytables. Fiftytables maakt unieke bijzettafels. Dit betekent dat er van elk product maar een exemplaar is.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle productprijzen op de website zijn inclusief btw. Er worden daarnaast geen verzendkosten gerekend.

Hoe kan ik een item delen met mijn vriend(inn)en?
U kunt een product of blog post delen door gebruik te maken van de social media icoontjes (facebook, twitter en pinterest). Wij vinden dit natuurlijk altijd leuk!

Bestellen

Hoe weet ik of mijn bestelling goed ontvangen is?
Wanneer de bestelling betaald is ontvangt u automatisch een bevestiging. Daarna wordt uw pakket verzonden.

Mijn bestelling is verzonden. Kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer uw pakket onderweg is kunt u deze volgen via mijn track & trace. U ontvangt een mail met de code.

Bezorgen

Wat zijn de levertijden?
Wij streven er naar om een bestelling zo snel mogelijk op te sturen (binnen 2 werkdagen). Dit zal betekenen dat de levertijd van onze producten 2 tot 5 werkdagen is. Wanneer u het product na vijf werkdagen nog niet ontvangen heeft, neem dan contact met ons op.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. PostNL probeert het dan op een later moment nogmaals. Als de levering niet gelukt is, kunt u uw bestelling binnen drie weken op het Postkantoor afhalen.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?
Nadat u een product heeft besteld, ontvangt u per e-mail een bevestiging en de factuur van uw aankoop. U kunt bij ons gebruik maken van diverse betalingsmogelijkheden: iDEAL en directe bankoverschrijving.
Wanneer u gebruikt maakt van iDEAL, rekent u af in de vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. Het bedrag wordt direct van de betaalrekening afgeschreven. Een vertrouwde, veilige en gemakkelijke manier van betalen.
Wanneer u gebruik maakt van directe bankoverschrijving, wordt uw product zo spoedig mogelijk verzonden na ontvangst van de betaling. De levertijd bedraagt vanaf dat moment 2-5 werkdagen.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Alle prijzen zijn inclusief verzendkosten voor Nederland en Belgiƫ. U betaalt dus geen aparte verzendkosten.

Retourneren

Is het mogelijk om mijn product retour te sturen?
Wanneer u niet tevreden bent over uw product kunt u het product onder enkele voorwaarden retour sturen.

Hoe moet ik mijn product retour sturen?
Mocht het product niet naar wens zijn, dient u dit binnen 14 dagen na bestelling van het product te melden via een e-mail met daarin: welk item u wilt retourneren, de reden en vermelding van het ordernummer.
U ontvangt daarop een bevestiging. Na ontvangst van deze bevestiging dient u het product binnen 14 dagen naar ons te retourneren in de originele verpakking.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren. We raden u aan om het product aangetekend te verzenden.

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik een product terug stuur?
Wanneer wij het pakket juist hebben ontvangen (in originele verpakking, en zonder beschadigingen) zal het aankoopbedrag vergoed worden.
De terugbetaling zal voldaan worden binnen 14 dagen na ontvangst van de ontbinding, mits het geretourneerde product is ontvangen.

Klachten

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat moet ik nu doen?
Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op via e-mail en vermeld daarin uw bestelgegevens en telefoonnummer. We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
U kunt per e-mail contact opnemen met ons. Op die manier hopen wij de klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen.